Transparantieverklaring van ACF IV Investment S.à.r.l.: Onderschrijding van drempel

Gereglementeerde informatie
Openbaarmaking conform de wet van 2 mei 2007: Transparantiewetgeving

Kortrijk, België, 21 maart 2018 18h00 – Ardian Holding SAS, Parijs, Frankrijk, heeft Barco (Euronext: BAR; Reuters: BARBt.BR; Bloomberg: BAR BB) ingelicht dat de participatie van ACF IV Investment S.à.r.l. in Barco vanaf 16 maart 2018 verminderd werd tot 644.777 aandelen, hetzij 4,94%.

Inhoud van de kennisgeving

De kennisgeving van 20 maart 2018 bevat de volgende informatie:

Rubrieken van kennisgeving

Weergave van de inhoud van het ontvangen formulier

Reden van kennisgeving

Verwerving of overdracht van stemrechtverlenende effecten of stemrechten

Kennisgeving door

Een moederonderneming of een controlerende persoon

Kennisgevingsplichtige perso(o)n(e)n

Ardian Holding SAS, 20, Place Vendôme 75001 PARIS - France

AXA Private Equity Capital Ltd, 4th Floor, Northern Suite, Channel House, Green Street, St Heller, Jersey JE2 4UH, Channel Islands

ACF IV Investment Sàrl, 24, avenue Emile Reuter, L-2420 Luxembourg

Transactiedatum

16/03/2018

Overschreden drempel

Noemer

13.064.464

Details van de kennisgeving

Vorige kennisgeving: #stemrechten: 658.915

Na de transactie: #stemrechten: 644.777

Na de transactie: % stemrechten: 4,94%

Keten van gecontroleerde ondernemingen via dewelke de deelneming daadwerkelijk wordt gehouden

ACF IV INVESTMENT S.à.r.l. is een vennootschap naar Luxemburgs recht, een 100% dochtermaatschappij van AXA Capital Fund I.P. - een onbeperkte vennootschap naar Schots recht - met AXA Private Equity Capital Ltd, een 100% dochteronderneming van Ardian SAS - zelf een dochteronderneming van Ardian Holding SAS (20 place Vendôme, 75001 Parijs) - als beherend vennoot (General Partner).

Barco ontwikkelt technologie die wereldwijd briljante resultaten levert. We bieden zoveel meer dan beeld alleen: door onze visualisatie- en samenwerkingsoplossingen kunnen onze klanten als team werken, inzichten delen en hun publiek fascineren. Onze focus ligt op drie kernmarkten: Enterprise (van controlekamers tot vergaderzalen en kantoorruimtes), Healthcare (van de radiologieafdeling tot het operatiekwartier) en Entertainment (van cinemazalen tot live-evenementen en attracties). In 2017 realiseerden we een omzet van 1,085 miljard euro, dankzij een team van 3.600 medewerkers in 90 landen. Hun passie voor technologie zit vervat in 400 patenten.

Meer informatie? Surf naar www.barco.com en volg ons op Twitter (@Barco), LinkedIn (Barco), YouTube (BarcoTV) of Facebook (Barco).